piątek, 27 marca 2015

makaron z brokułem i pomidorami


to za sprawą mojej drugiej połówki jabłka blog odżył ;)
zostałam zmobilizowana do kulinarnych wyczynów bardzo skutecznie,
choć tylko nieliczne specjały udaje mi się tu zamieścić
(nie lubię przepisów bez zdjęcia ;) a na ogół nie zdążę zrobić.. ;))


tyle tytułem wstępu, teraz przepis:

  • ok. 1 szkl. makaronu (dowolnego, u mnie czerwone świderki Lubella z pomidorami)
  • 1/2 brokuła (ok. 250 g)
  • 8 pomidorków koktajlowych
  • 1 ząbek czosnku
  • sól, pieprz, przyprawa "włoska" (suszone zioła i warzywa)
  • 1 łyżeczka masła
  • ser pecorino do posypania
makaron i brokuła ugotować, na głębokiej patelni na maśle podsmażyć czosnek i (pomidorki przekrojone na połówki), dodać makaron, brokuła, posypać przyprawami - podsmażyć razem.

na koniec zetrzeć na wierzch trochę sera :)

bardzo szybki obiad, a jaki dobry! :) och!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz